Tuesday, September 4, 2012

PEMUDA MIC SELANGOR KEJI PERBUATAN YANG TIDAK BERMORAL




Pemuda MIC Selangor menyifatkan perbuatan segelintir pelampau yang memijak bendera serta gambar pemimpin negara sebagai tindakan kurang ajar serta tidak bersifat patriotik.

Shanker Raj Ayanger
EN.SHANKER RAJ AYANGER


Ketua Pemuda MIC Selangor Tuan Shanker Raj Ayanger mengeluarkan rasa Tidak puas hati serta menyatakan bahawa perbuatan itu tidak boleh diterima walaupun pelbagai alasan serta logik diberitahu untuk membetulkan perbuatan yang kutuk tesrsebut.

Jalur Gemilang merupakan Identiti kebangaan semua lapisan masyarakat Malaysia manakala Pemimpin pulak wakil kepada rakyat. Walaubagaimana mereka tidak berpuas hati dengan mana-mana pemimpin negara, mereka tidak patut mengeluarkan rasa tidak puas hati dengan cara yang tidak akal itu. 

Beliau juga meminta pihak berkuasa tempatan untuk  mengambil serius perbuatan yang terkutuk itu kerana insiden sebegini akan menjadi punca pencetusan ideologi yang tidak sihat.beliau juga berharap Pihak Polis menyegerakkan siasatan supaya Tindakan keras dapat diambil.

Sebelum Itu beliau megulas tindakan Kerajaan Negeri Selangor yang membelakangkan Sultan Selangor semasa sambutan hari Kemerdekaan peringkat negeri disifatkan sebagai satu tindakan yang tidk professional. –Kalinga Warrior




                        








No comments:

Post a Comment

How to keep your employees respectful