Monday, September 27, 2010

Usharani sambung keterangan berhubung kehilangan suami



2010/09/27

BANTING: S Usharani, isteri usahawan India, Allal Kanthan Muthuraja yang dilaporkan hilang di negara ini sejak awal tahun lalu, hari ini menyambung keterangan berhubung kehilangan suaminya selama empat jam di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kuala Langat di sini.

Usharani, 27, tiba di IPD berkenaan pada 1.45 tengah hari bersama Ahli Parlimen Kapar, S Manikavasagam, dan dua lelaki yang tidak dikenali.Semalam, beliau dilihat hadir ke IPD berkenaan pada 10.00 pagi dan meninggalkan premis itu 45 minit kemudian.

Manikavasagam berkata, Usharani memberi keterangan dari jam 2 petang hingga 6 petang dengan bantuan seorang jurubahasa Tamil.

"Proses ditangguhkan hari ini kerana semalam pegawai berkenaan terbabit dalam proses mendapatkan perintah tahanan reman untuk tiga suspek kes pembunuhan jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga yang lain," katanya.

Beliau berkata, Usharani dijangka pulang ke Chennai pagi Rabu depan dan malam ini wanita itu akan melakukan upacara sembahyang untuk suaminya di sebuah kuil di Pudu.
Katanya, Usharani akan dibawa bertemu dengan pegawai Kedutaan India petang esok. - BERNAMA

No comments:

Post a Comment

How to keep your employees respectful