Tuesday, November 29, 2011

PAKATAN MEMPERMAINKAN SENTIMEN ORANG INDIA SEKALI LAGI- DIMANAKAH JANJI PRU-12 ?


Baru-baru ini saya dikejutkan dengan berita dimana tempat ibadat orang india di Shah Alam dimusnahkan oleh MBSA. Ini merupakan kali ke 3 insiden sebegini berlaku.. kelakuan HARAM-PAKATAN RAKYAT Bercangah dengan janji-janji palsu semasa PRU-12. Dimanakah Pemimpin-Pemimpin @ Wakil Kaum India semasa insiden ini berlaku..adakah mereka semua dipilih oleh masyarakat semata-mata untuk menutup mulut jika perkara sebegini berlaku? Dimanakah Janji-Janji Kosong PR semasa PRU-12

• APAKAH PAKATAN SUDAH JADI MACAM KACANG LUPAKAN KULIT ?
• APAKAH PAKATAN HARAM- BOHONG KEPADA MASYARAKAT INDIA YANG MANA SELEPAS PAKARAN AMBIL ALIH KUASA TIDAK ADA SATU TEMPAT IBADAT INDIA AKAN DIROBOHKAN?
• APAKAH PAKATAN HARAM HANYA MEMENTASKAN DRAMA POLITIK SEMATA-SEMATA UNTUK MENYAHUT KEUNTUNGAN POLITIK..
• APAKAH PAKATAN INGAT INDIA CEPAT LUPA?
• APAKAH S.O.P WAKIL MASYARAKAT INDIA YANG BERGAYUT RANTING POLITIK DALAM PERJALANAN POLITIK YANG MENGUNTUNGKAN DIRISENDIRI SAHAJA?

Operasi dimulakan dengan membaca doa dan semburan air Ahmad Abdul Rahman dari Surau Batu 13 sebagai usaha menghindarkan gangguan makhlus halus yang dikatakan menghuni kawasan tapak pemujaan tersebut. Kerja-kerja dimulakan dengan memecahkan enam patung utama yang diletakkan sederet beserta gambar, garfu besar dan beberapa objek lain yang digunakan sebagai pemujaan. Seterusnya bumbung pondok diruntuhkan diikuti bahagian yang digunakan untuk upacara menyembelih haiwan sebelum dua batang pokok sawit yang dianggap keramat ditebang.

REAKSI PBT TEMPATAN:-

Pegawai Penguatkuasa MBSA, Khairul Hanif Abu Taib berkata, operasi dilakukan berikutan struktur tersebut didirikan secara haram di atas tanah kerajaan.

FITNAH UNTUK MENGHALALKAN PERBUATAN KEJAM MEREKA (PAKATAN RAKYAT@ HARAM)
“Tindakan diambil dibawah Akta Jalan, Parit dan Bangunan 1974, membuat binaan tanpa kebenaran. Selepas kejadian ini, kawasan ini akan terus dipantau,” katanya tindakan diambil susulan daripada aduan dan masalah kesesakan jalan terutama waktu malam apabila banyak lori dan kenderaan berat diletakkan dibahu sepanjang jalan itu. Kawasan ini popular dan ada yang datang dari luar Lembah Kelang semata –mata untuk membuat pemujaan untuk bagi mendapatkan nombor ekor,” katanya.


APAKAH MEREKA SEMUA BERBAIK-BAIK KERANA HIDDEN POLITICAL AGENDA?
SIAPAKAH PERLU BERTANGUNGJAWAB ATAS PERKARA INI DAN SIAPA BOLEH MEMBERI KATA PUTUS AGAR PERKARA SEBEGINI TIDAK DIULANG LAGI!!

No comments:

Post a Comment

How to keep your employees respectful